Návrat do školy od 25. 5. 2020

Od 25. 5. začíná obnovená výuka na I. stupni pro žáky registrované dle pokynů do 18. 5.

Výuka bude organizována od cca 7.40 do 16 hodin podle tohoto harmonogramu:

  1. dopolední část (do 12 hodin),
  2. odpolední aktivity (do 16 hodin).

Organizace příchodu žáků - každý den od pondělí do pátku:

  • 7.40 příchod 3. – 5. ročníku,
  • 7.55 zahájení vyučování pro 3. – 5. ročník,
  • 7.55 příchod 1. – 2. ročníku,
  • 8.10 zahájení vyučování pro 1. – 2. ročník.

Žádáme o dodržování těchto časů a minimálního pobytu žáků před školou.
Žáci jdou rovnou do třídy, kde proběhne hygiena rukou a dezinfekce.

První den (25. 5.) budou od žáků vybírána čestná prohlášení (příloha níže). Bez tohoto prohlášení nebudou žáci do školy vpuštěni. Tato prohlášení nelze zasílat e-mailem. Do školy též nebude umožněn vstup doprovázejícím osobám.

V pondělí 25. 5. budou žáci poučeni o bezpečnosti a pravidlech chování.

Dopolední vyučování včetně oběda končí pro všechny žáky ve 12 hodin , resp. pro 4. a 5. ročník ve 12.20. Žáky, kteří nepokračují v odpoledních aktivitách, je nutné vyzvednout hned ve 12 hodin u vchodu do školy. Obědy je nutné přihlásit.

Z odpoledních aktivit je možné děti vyzvedávat vždy v celou hodinu do 16 hodin.

Od třídních učitelů dostanou rodiče informace, do kterých skupin bylo jejich dítě zařazeno. Organizace výuky v jednotlivých dnech bude sdělena žákům příslušnými učiteli.

Je nutné si pozorně přečíst pravidla pobytu žáků ve škole:

Při příchodu do školy:

  • Před školou dodržovat odstupy 2 metry v souladu s krizovými nebo mimořádnými opatřeními.
  • Pro všechny osoby nacházející se před školou platí povinnost zakrytí úst a nosu.
  • Žáky před školou vyzvedává pověřený pedagogický pracovník, který žáky organizuje do skupiny.
  • Vstup do budovy školy je umožněn pouze žákům, nikoliv doprovázejícím osobám.

Ve škole:

  • Pedagogové odvedou žáky do tříd po skupinách, aby nedocházelo ke kontaktu mezi skupinami.
    Všichni žáci i zaměstnanci školy nosí ve společných prostorách roušky.
  • Každý žák bude mít s sebou na den minimálně 2 roušky a sáček na uložení roušky.
  • Žák je povinen dodržovat stanovená hygienická pravidla; jejich opakované nedodržování, po prokazatelném upozornění zákonného zástupce žáka, je důvodem k nevpuštění žáka do školy, resp. k vyřazení žáka ze skupiny či přípravy.
  • Neprodleně po příchodu do třídy, musí každý použít dezinfekci na ruce. Doporučuje se i předchozí umytí rukou (důkladně 20 až 30 sekund vodou a tekutým mýdlem).
  • Složení skupin žáků se stanoví předem a je neměnné, je nutné vyhnout se jakýmkoliv změnám ve složení skupiny žáků.
  • Maximální počet žáků ve skupině žáků je 15 s tím, že je nezbytné dodržet zásadu jeden žák v lavici ve třídě.
  • V průběhu pobytu ve třídě nemusí žáci ani pedagogičtí pracovníci nosit roušku, pokud je zachován rozestup 2 metry (nejméně 1,5 metru). Pokud dochází k bližšímu kontaktu (např. při skupinové práci), musí se roušky nosit i ve třídě.
  • Při sejmutí si každý žák ukládá roušku do sáčku.
  • Žáci si po každém vzdělávacím bloku vydezinfikují nebo umyjí ruce ve své třídě.
  • Škola vede evidenci o docházce žáků do školy.

Ve školní jídelně:

  • Pokrmy či balíčky vydává personál včetně čistých příborů. Strávníci si sami jídlo a pití nenabírají a neberou si ani příbory.
  • Rouška se odkládá pouze při samotné konzumaci jídla a pití, a to do vlastního sáčku.
  • Před vstupem do jídelny si každý žák umyje ruce či použije dezinfekci na ruce.

Děkujeme za pochopení a spolupráci.

Dokumenty ke stažení
Čestné prohlášení  Acrobat Reader